01 Jul
01Jul

משרדו של עו”ד שי גבע מתמחה בדיני משפחה, ירושות, צוואות, ייפוי כוח מתמשך, דיני עבודה וליטיגציה אזרחית. עו”ד שי גבע תמיד מפוקס, נמרץ ומצליח למקסם כל תיק לתוצאות הטובות ביותר מתוך מקצועיות כמו גם מתן יחס אישי וכתף תומכת ללקוחות. יחודו של עו”ד שי גבע הוא בכך שראייתו המקצועית המפוקחת ודייקנותו עולים בקנה אחד עם הבנה אישית ללב וצרכי הלקוח ולמקומו הרגשי בהליך המשפטי ובתקופה האישית בו הוא נמצא.

עו”ד שי גבע החל את דרכו המשפטית ברשות המסים במשרד האוצר. עם כניסתו ללשכת עורכי הדין, החל עו”ד שי גבע לעבוד כעו”ד שכיר במשרד אזרחי ידוע ואף שימש כמרצה בכיר במוסד אקדמי מוכר. עו”ד שי גבע צבר ניסיון עשיר בעולם המשפט בתחום עיסוק המשרד אשר עוסק בדיני משפחה, ירושות וצוואות, דיני עבודה וליטיגציה אזרחית.


“בכל הליך גירושין ישנם שני צדדים אשר חווים קושי אישי ונפשי שממנו לא ניתן לחמוק, לעתים כעורך דין שמייצג ומלווה משפטית אני הופך גם לאוזן קשבת וחבר”


במשרדו של עו”ד שי גבע עוסקים בנושאים שעבור הלקוח כרוכים ברגישות אישית, קושי ואף מצוקה, כך למשל עינייני גירושין, פרידה, ילדים, מזונות והסכמי ממון עוסקים בדבר החשוב ביותר עבור הלקוח- במשפחתו. במשרדו של עו”ד גבע המקום האישי תמיד נלקח בחשבון, עו”ד גבע מבין שראיית הלקוח ברמה האישית היא חלק מתפקידו ומהדרך להגיע לפתרון אישי ולתוצאה המשפטית הטובה ביותר עבורו, “ברור שאין גירושין קלים במיוחד כאשר יש ילדים בתמונה. אומנם כבר התרגלנו לשמוע על אנשים שמתגרשים, אולי למי ששומע מהצד מדובר בעוד סיפור מני רבים אבל לאנשים עצמם שמתגרשים אלו החיים שנכפו עליהם וצפויה להם תקופה קשה מאוד עם הרבה כאב וסטרס. בכל הליך גירושין ישנם שני צדדים אשר חווים קושי אישי ונפשי שממנו לא ניתן לחמוק. לעתים כעורך דין שמייצג ומלווה משפטית אני הופך גם לאוזן קשבת וחבר. אני עושה כל שאני יכול כדי להביא ללקוח פתרון, כל לקוח יוצא עם פתרון”.

משרדו של עו”ד שי גבע עוסק אף בניהול הליכים משפטיים בתחום הירושה, לרבות צוואות, הגנה על צוואה או פסילתה. “מי שעבר הליכים מהסוג יודע שהם יכולים להיות מסועפים ומורכבים בעיקר שיש התנגדות או העדר הסכמה מצד אחד הצדדים המעורבים. לפעמים נוצר קרע במשפחה בין אחים, והדבר הופך את ההליך לאמוציונלי וטעון. כאן אני נזקק לכל הידע משפטי שלי והיכולות לניהול אסטרטגיה משפטית שתטיב עם הלקוח”.

בתחום דיני העבודה למשרדו של עו”ד שי גבע מיומנות וניסיון רב בייצוג עובדים ומעסיקים. המשרד עוסק בסכסוכים המבוססים על יחסי עובד מעביד בכל הקשור לזכויות העבודה ולתנאים הסוציאליים של העובד. עו”ד גבע: “דיני עבודה חשובים לחיי הלקוח, במקום העבודה אדם מבלה לעיתים יותר שעות מאשר עם בני משפחתו, פרנסתו וביטחונו העצמי תלויים בכך”.


עו”ד שי גבע מספר שדווקא לא תכנן להיות עו”ד דין והגיע לכך בדרך די מפתיעה, “הרבה מחבריי ומכריי חושבים שנולדתי להיות עו”ד אך האמת היא, לא תכננתי להיות עו”ד. כבר בלימודי התואר, הרגשתי רצון עז לעסוק בכל הקשור לבית, משפחתיות וכלכלת המשפחה, הרגשתי שאני מסוגל לתרום הן מהידע שלי והן מהאופי ולגרום לשינוי משמעותי בחיי הלקוחות שלי ולהוביל לפרק הבא בחייהם כשהם חזקים ואיתנים”

מדוע בחרת דווקא בתחומי התמחות שלך, מה מושך אותך בהם, מה אתה אוהב בהם?
“כבר בלימודי התואר, הרגשתי רצון עז לעסוק בכל הקשור לבית, משפחתיות וכלכלת המשפחה ועל כן החלטתי לשלב שני תחומים שבעיני הם משיקים דיני עבודה ודיני משפחה.כשהייתי סטודנט למשפטים נחשפתי לפסקי דין מוכרים בתחומים הנ”ל, הרגשתי שאני מסוגל לתרום הן מהידע שלי והן מהאופי ולגרום לשינוי משמעותי בחיי הלקוחות שלי ולהוביל לפרק הבא בחייהם כשהם חזקים ואיתנים.”

“במשך שנה וחצי הלקוחה ניהלה קרבות עקובים מדם מול הגרוש, כל צד לקח לצדו ילד וניכר אותו כלפי ההורה השני. השכלנו לסיים את הטיפול בתיק מחוץ לכותלי בית המשפט, הניכור ההורי פסק, והם חגגו יחד את חתימת ההסכם בארוחת ערב במסעדה. התרגשתי מאוד!”

עו”ד שי גבע מספר שהוא מתרגש בכל פעם מחדש כשהוא מצליח בפתרון תיקים שבהם הסכסוסים הביאו את הצדדים למצב של תקיעות וחוסר מוצא, שהסב להם סבל שקשה לצפות בו גם מהצד.

“הגיעה אלי לקוחה לאחר שהייתה מיוצגת ע”י עו”ד אחר. במשך שנה וחצי היא ניהלה קרבות עקובים מדם מול הגרוש שלה, כל צד לקח לצדו ילד וניכר אותו כלפי ההורה השני – ניכור הורי קשה מאוד מכל אחד מהצדדים. מיד שנכנסתי לתיק, הדבר הראשון שביצעתי היה שיחת טלפון לב”כ הצד שכנגד כדי לנסות לפתור את הבעיה, ואומנם המלחמות בבית המשפט המשיכו אך לאחר חודשים ספורים השכלנו לסיים את הטיפול בתיק מחוץ לכותלי בית המשפט בהסכם פשרה מקיף כאשר שני הצדדים יצאו מרוצים, הניכור ההורי פסק, הגרוש עבר להתגורר בעיר מגוריה של הלקוחה שלי, הילדים חזרו להיות בקשר עם ההורים, והם אף חגגו את חתימת ההסכם בארוחת ערב במסעדה, כולם ביחד. התרגשתי מאוד!

“מקרה נוסף שהיה לי, הגיע אלי אב שלא קיבל זמני שהות עם בתו משום שהוא חולה במחלת האפליפסיה והאישה עשתה כל שאל ידה כדי למנוע ממנו לראות את הקטינה בתואנה כי אינו מסוגל לטפל בילדה נוכח מחלתו, והחשש שיקבל התקף בזמן שהיא תשהה עמו. זה עבד לה 5 חודשים, עד שאני נכנסתי לתיק והדרך משם הייתה ברורה, התיק הסתיים עם משמורת משותפת והאב שוהה עם בתו בזמני שהות שווים לאשה”.

“כשאני מציב לעצמי יעד אני עומד בו. יש בי תחושת צדק חזקה ורצון עז לעזור לאלו שעוולו בהם”

מה התכונות שעושות אותך עו"ד טוב?
“כשאני מציב לעצמי יעד אני עומד בו. יש בי תחושת צדק חזקה ורצון עז לעזור לאלו שעוולו בהם שם יש את החיבור לתחום דיני העבודה. בנוסף, אני יכול להעיד על עצמי שאני הוגן וישר ועל כן, הלקוחות שלי נהנים משירות אמין אשר גורם להם תמיד לחזור ולהמליץ עלי לקרובים להם ביותר”.

מהי הצלחה בשבילך?
הצלחה היא מושג בעל מספר פרשנויות… הצלחה מבחינתי זה לקוח מרוצה!! כי הלקוח המרוצה יודע כי עשיתי את הטוב ביותר עבורו גם אם לא ניצחנו בתיק. ברגע שהלקוח הפנה אלי את האנשים החשובים לו ביותר – הרי שהצלחתי”.

הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.